Претражи овај блог

понедељак, 3. јануар 2022.

Југо - карбуратор

 У последње време се дешавало да чим се упали полако пада број обртаја и на крају се угаси. Карбуратор сам растурио и очистио - изгледа да је главни узрок био делимично запушен канал који доводи потпритисак до мембране коректора сауга. На самом улазу на споју карбуратора и носача је било много цундера који је скоро сасвим запушио овај канал, тако да потпритисак није био довољан тако да се клапна сауга затварала док је сауг повучен што је резултирало пресисавањем и гашењем мотора. 
Сем детаљног чишћења и прања, како споља тако и унутра (прво бензином а онда у ултразвучној кадици) променио сам све дихтунге, мембрану сауга и иглични вентил пловка који је био делимично похабан.
Карбуратор је и споља био јако прљав јер на иберлауфу није било шелни а паре су излазиле и кроз извод за мало црево. Сада сам све то довео у ред. Осовиница ајншприц-пумпе је била делимично потрошена тако да сам је набио мало дубље, а под опругу којој је отпало неколико кругова сам подбацио шајбну да не би пропадала кроз полугицу.
Карбуратор је сасвим добро израђен и изгледа да је од боље легуре него код голфа, ни један навој није пропао а не примећују се ни деформације. Чак ни осовиница лептира гаса нема зазора.

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.