Претражи овај блог

четвртак, 20. јануар 2022.

Прилагодни муф за гасну боцу

 Месингани муф је већ имао урезан навој М12х1 али га је требало продужити. Услед недостатка урезнице морао сам то да учиним на стругу, коришћењем додатка који сам недавно направио. Највише је било муке око ножа јер сам га правио од рапида и морао да га окалим. На крају је успело...



1.2.2022.

Испоставило се да навој на вентилу ипак није исти мада на силу може да се заврне пар кругова. Искористио сам стару цевчицу са рупама и тим навојем, обрадио је и избушио овај муф на око 13,6 и набио са задором од неколико стотих. Ради сигурности набио сам и чивију бочно и заковао је. Сада пламеник ради како треба. Рупе са стране су потребне јер кроз нјих улази ваздух и меша се са гасом, када рупа нема гас не може нормално да сагорева јер нема доста ваздуха па је пламен лош.

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.