Претражи овај блог

понедељак, 27. јул 2015.

Југо - ручица мењача

Пре неколико година сам установио да је зглоб који спаја ручицу мењача и конзолу бирача добио зазор. Услед тога је шалтовање непрецизно и тешко иде у прву а понекад и у рикверц. Заменио сам комплетну ручицу новом али је она била још гора него стара јер је рупа превелика а и пластика је лоша и није ми уливала поверење. Зато сам вратио стару ручицу и привремено ставио чауру од танког месинганог лима.
Али током година се то опет расклимало па сам то сада трајније решио - рупу сам проширио на 12мм, направио месингану чауру на стругу и набио унутра. Рупу сам обрадио ножем на 9,85 мм.




Осовиница конзоле је била делимично поједена а и зарђала, и како је закована за конзолу нисам то могао да обрадим на стругу него сам је дотерао малом турпијом. Тако је она сада око 9,8 мм у пречнику а чаура је око 9,85мм. Спољни пречник чауре је 12мм а унутрашњи пречник рупе у пластици је исто 12мм што сам обрадио подешавајућим рајборером. Све сам добро подмазао и ставио нову манжетну, требало би да траје неко време надам се.

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.