Претражи овај блог

петак, 8. новембар 2013.

Ручица жмигаваца - аблендер

Још пре годину или две сам приметио да нешто није у реду са ручицом жмигаваца. Жмигавци се нормално уклјучивали, али аблендовање је ишло чудно, ручица као да се климала.

Пре неки дан скинем волан да видим што се клима, и установим да зегер лежаја осовине не стоји како треба. Наместим то, као и гуму на улазу цеви у пожарни зид, и сад се волан више не клима. Међутим установим да је ручица пукла! Унутра се ручица рачва на два крака, и један од њих је пуко при самој рачви, на дебелом месту. Чудно, не знам када се то десило.

Данас сам скинуо аблендер, морао сам да пресечем жице (касније сам их наставио лустер-клемама). Да би га раставио морао сам да избушим две нитне уместо којих сам после ставио шрафове. Ручица је од (проклетог) шпиалтера, и успео сам некако да је прекујем помоћу два месингана лимчића и четири бакарне нитне. Сад је то као исправно, али мораћу ипак да набавим неки полован или нов комплетан аблендер јер ми све то заједно некако не улива поверење... Трајало је 40 година, али могло је и дуже да су ставили неки квалитетнији материјал, а не тај буђави шпиалтер. Данас додуше постоји специјална жица за хартлетовање истог па би можда могло и са тим да се проба... 

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.