Претражи овај блог

петак, 8. август 2014.

Упаљач Дипон 71460

Ево једног квалитетног упаљача. Правили су их у Француској и данас су то колекционарски примерци. Израда је прецизна и од квалитетних материјала, али као и сви механички уређаји и они захтевају одржавање и повремене поправке.














Овај је исправан, само сам направио алат (кључ са четвртком) за подешавање величине пламена којим се окреће дизна.
Кључ сам направио тако што сам избушио бургијом 1,8 комад, а затим сам један окаљени шраф истурпијао у облику четвртке дијамантском турпијом. Онда сам ту четвртку набио у рупу и тако сам добио унутрашњу четвртку која наседа на дизну. Битно је да материјал у који се набија такав обликач буде мекши од самог обликача (четвртке у овом случају).

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.