Претражи овај блог

субота, 3. јануар 2015.

Прекидач стоп светла, Југо

Субота увече. Враћамо се кући, прекидач стоп светла час ради час не. Скинем га и проверим, не ваља. Одем у продавницу која ради чак и суботом увече, међутим немају прекидач. Преостаје само да покушам да га поправим...

На стругу сам пресекао лим којим је запертлован и отворио сам га.


Контакти су били запрљани, па сам их очистио. 

Шипкица која одваја контакте на свом крају има пипак који улази у контактну плочицу. Све је изливено од пластике, али је фабрички било ексцентрично па је шипкица повремено заглављивала. Ово сам мало обрадио на стругу тако да више не заглављује.


Са стране сам избушио две рупе пречника 2 мм како би половине прекидача спојио помоћу два шрафа М2 са матицама...


Прекидач је производње Руди Чајавец, и није до сада мењан. Квалитет израде је добар, па га је вредело отворити и дотерати. Сада је поправљен и спреман за употребу!

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.