Претражи овај блог

четвртак, 10. септембар 2015.

Носач за инструменте

Овај носач сам направио од лесонита и дрвених лајсни. За лепљење сам користио кинески акрилни лепак. Могло је то да се лепи и ацетатним лепком за дрво али он се спорије суши па сам се ипак одлучио за акрилни. Он се показао доста добро код лепљења дрвета, јесте скупљи али брзо везивање је веома згодна особина. Лесонит је веома квалитетан, тврд је и са обе стране заштићен тако да је отпоран на влагу. Био је на горњој површини неког старог фрижидера. Нисам знао да постоји тако квалитетан и тврд лесонит, скоро да је тврд као пертинакс. Рупе на лицу сам исекао моделарском тестером и ексцентричним ножем за бушилицу који се подешава.

18.10.2015.

Коначно сам инструменте уградио у ауто. Искористио сам рачву коју сам пре направио да би могао да монтирам давач притиска уља.
На врху је манометар за притисак уља у мотору, у средини је кварцни сат а на дну је термометар који показује спољну температуру. Сензор је NTC отпорник који сам епоксидним лепком залио у комад бакарне цеви и то сам зашрафио за предњи браник са унутрашње стране. Термометар је са дисплејем а уградио сам фото-диоду за аутоматску регулацију осветљења (када је светлије дисплеј светли јаче).

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.