Претражи овај блог

четвртак, 1. септембар 2016.

Апарат за прање подова

Овакви уређаји за прање подова и тепиха се производе и користе али су јако скупи. Како имам потребан материјал покушаћу да га направим у самоградњи.
У суштини је уређај једноставан - сатоји се од мотора са редуктором и четке која ротира. Број обртаја је различит и варира између 140 и 300 код спороходних машина. Ја ћу искористити колекторски мотор тако да је регулација брзине једноставна (прекидачким регулатором напона).
Професионалне машине су јако тешке (до 40-50 кг) али моја машина биће много лакша јер ћу је користити за тепих па толики притисак није потребан. Професионалне машине имају округлу четку пречника 40-60 цм а ја ћу искористити две обичне четке за рибање или два носача на које ћу да намотам мрежасте џакове.

15.9.2017.

На осовину мотора монтирао сам носач на који сам сам зашрафио две дашчице од класичног паркета. На дашчице сам намотао по један мрежасти џак (за поврће), а носач мотора је један лим на који сам преко шарке зашрафио ручку. Испробано - ради одлично и ефикасно! Пере тепих сувом пеном.




Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.