Претражи овај блог

петак, 26. мај 2017.

Југо - давач притиска уља

Давач притиска уља је почео да прекида када се мотор загреје. Отворио сам и очистио реостат који је жичани али то није решило проблем па сам га променио. Ставио сам италијански Veglia, овај за сада ради исправно.
У старом давачу се плочица на коју је намотана отпорна жица расклимала (шрафови су попустили) а контактна пера клизача нису најбоље налегала (има их два, по једно са сваке стране) па ми изгледа да би то могао да буде узрок прекидања. Шрафове сам стегао а пера формирао тако да оба притискају, сада би требало да ради. Једино ћу да направим два прстена са неколико шрафова да би давач могао да се затвори и по потреби отвори, јер овако запертлован није предвиђен за отварање а унутра има делова који би се могли поправити и очистити. Нешто слично сам урадио са вакумским коректором предпаљења јер нисам могао да га поново запертлујем при промени мембране.

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.