Претражи овај блог

четвртак, 13. јул 2017.

Колица за пијац

На овим колицима која иначе нису нарочито јака већ два пута су пуцали точкићи који су очигледно слаба тачка. Цела конструкција је направљена од челичних цеви танког зида (вероватно испод 0,8 мм) са неким пластичним појачањима и то се за чудо није искривило. Точкићи су пластични и на први поглед су прилично јаки, међутим пластика је очигледно врло лоша тако да се дешава да пукну. Уместо њих сам монтирао точкиће од старог дечијег аутомобила на педале (Москвич). Фелне су од челичног лима, гума је пуна а лежајеви су куглични са косим додиром. Услед лежајева који имају рупу 9 мм а осовина је од 8 мм морао сам да убацим чауре, на крајевима осовине сам избушио рупе од 2 мм за шплентне а иза точкића сам подбацио неколико шајбни. Услед оптерећења се лежајеви растављају па би то требало да је стегнуто али на овој осовини то нисам никако могао да изведем јер није довољно дугачка да би се нарезао навој. Уместо оригиналних лежајева који су донекле корозирали покушао сам да убацим стандардне 608 али како је унутрашњи пречник главчине нешто већи од 22 мм лежај не може да се набије и има зазор па сам одустао од тога. Најбоље би било да се направи цела нова осовина од материјала дебљине 10 мм па да се на крајевима обраде рукавци од 9 мм са навојем М8 како би лежајеви могли да се наштелују и да се зазор избаци, али радиће и овако јер оптерећење није велико.

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.