Претражи овај блог

недеља, 29. октобар 2017.

Голф - неке ситнице

Скупило се доста ситница па сам то поправио - подмазао шарке и браве, поправио напрслу пластику која носи десни сунцобран, поправио десни прозор који је заглављивао (гумено-филцана вођица се поцепала па сам ту залепио два комада гуме), подесио квачило, поправио радио (хладан лем на потенциометру је изазивао повремено крчање и појачавање тона), зафарбао сам нека места бојом коју су ми направили (Challenger, LA6B али нису баш сасвим погодили нијансу па се мало разликује). Остало је још да направим носач и пуњач за телефон, да заменим звучнике (мембране су се расцентрирале па при јачим басовима звук је лош), да проверим како је центриран предњи трап, а требало би да ставим и завесице које имам, само да их монтирам. Такође сам планирао да уградим регулатор фарова који смањењем струје кроз сијалице штеди и сијалице и смањује оптерећење алтернатора.

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.