Претражи овај блог

среда, 16. јануар 2019.

Годишњак Кундо

Овај сат је доста добро очуван и комплетан, сем што недостаје стаклено звоно. Изгледа да одговарајуће звоно може да се купи. 
Опруга клатна је била потпуно увијена али сам успео да је исправим. На жалост пукла је и изгледа да ће бити прекратка, али се показало да може да се замени исправљеним ласом од будилника.





17.1.2019.

Опругу сам исправио и сат ради, додуше ход није баш велики али после чишћења и подмазивања то би требало да се поправи.

19.1.2019.

Машину сам раставио и очистио, мада није ни била нарочито прљава. Сви рукавци су одлични, нема трагова трошења. Опругу сам извадио и очистио - била је залепљена стврднутим мазивом (необично за уље) и све сам подмазао уљем 5W30. Занимљиво је да анкеррад има конусно сужене зупце, вероватно ради смањења трења. После склапања машине ход клатна је нешто мало већи и износи око 270 степени, могло би да буде и више али је и ово довољно. Тренутно је стара исправљена опруга клатна на сату, могуће је да је она због деформација узрок смањеног хода клатна.


Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.