Претражи овај блог

среда, 10. април 2019.

Југо - разводник

Променио сам рaзводник - ставио сам РПС17 од новијег модела, са депресионим коректором. Њега додуше нисам повезао јер немам где али центрифугални регулатор даје 32° предпаљења што је довољно. Са старим разводиком предпаљење је било мање јер тегови имају зазора, када то поправим могу и да га вратим. Осим тога предпаљење је било прилично нелинеарно у односу на туражу што такође није добро.
На леру има неких вибрација и изгледа да се чује ланац, прешао је око 20.000 км али упркос шпанеру се чује. Мораћу то да проверим.

17.4.2019.

Са овим разводником (иако депресиони коректор није повезан) ауто иде доста боље а детонација уопште нема. То значи да стари разводник није давао довољно предпаљење, покушаћу да га поправим. Тегови имају доста зазора а додирне површине са чивијама за померање четвртасте осовине (брегова) су потрошене па је то вероватно узрок неправилног рада центрифугалног механизма.

27.5.2020.

Стари разводник сам ремонтовао. Зазор на брегу је био скоро 0,2 мм а узрок је био похабана осовина на месту доње биксне. Оригинално осовина лежи у једној дужој биксни, а одавно сам додао и једну биксну на доњем крају цеви разводника. Међутим изгледа да осовина на том месту није окаљена па се потрошила. Биксну сам набио мало дубље тако да је сада зазор много мањи. Чивије које покрећу тегове као и шлицеви на теговима су били поприлично похабани тако да је ту зазор био велики. Шлицеве сам поравнао, а уместо чивије ставио шраф са чауром. На другом крају сам чицију одавно променио али се тај шраф потрошио тако да сам га окренуо. Сада је зазор тегова у чивијама далеко мањи па се надам да ће механизам да ради боље и са мање осцилација. И шлицеви тегова и чивије су фабрички окаљени али се ипак потрошило временом, највероватније услед сталних вибрација.

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.