Претражи овај блог

среда, 18. децембар 2019.

Делови за специјални алат

Ово су делови за алат који служи за бушење рамова за кошнице. У рупице се стављају шупље нитне па се ту провлачи жица на коју се после лепи основа саћа.






Шраф М12х20 сам избушио бургијом од 2 мм коаксијално, затим сам забушио са 5 мм око 15 мм дубоко и ту урезао навој М6. У рупу сам ставио челични ексер који држи шраф М6. Чело главе шрафа сам поравнао на стругу како би при забушивању имао равну основу. Приликом бушења сам шраф држао у футеру на столу како би рупа била центрична. Оваква 4 елемента сам направио, алат буши одједном 4 рупе у дрвеној летвици рама. Шраф је укупно дугачак око 27 мм и бушење тако танком бургијом треба вршити врло опрезно и полако јер постоји опасност од пуцања бургије. Користио сам бургију са мањим кораком спирале при око 2000 о/мин.

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.