Претражи овај блог

уторак, 7. април 2020.

Веш-машина

Престала је да избацује воду пре две недеље, узрок је био загушен филтер у кућишту пумпе. Чишћењем је проблем решен. Међутим јуче опет није хтела да избаци воду - установио сам да је пумпа заглављена па сам је скинуо и разрадио са пар капи моторног уља. Не изгледа да семеринг цури, али ако се ово понови мораћу да га променим. Додуше изгледа ми да је осовина хромирана и да не рђа.

27.4.2020.

После неколико прања пумпа се опет заглавила и престала да избацује воду при крају последњег центрифугирања. Неколико сати после тога сам пробао, ради. Нешто се са том пумпом дешава... Додуше нисам сигуран да ли је проблем у пумпи, можда у неком тренутку изгуби напајање али то ћу проверити повезивањем контролне лампе.

15.5.2020.

Пумпа се поново заглавила. Када сам је растурио установио сам да је на осовини иза пропелера било намотано пар неких кончића, а и осовина се заглављивала у бикснама. Предњи мост сам окренуо за пола круга и сада се не заглављује. Припремио сам за уградњу другу пумпу (заменио сам семеринг и оринг) тако да ако ова настави да се заглављује заменићу је другом.

1.6.2020.

Недостатак искуства се обично плаћа губитком времена али се нешто и научи. Ставио сам ремонтовану пумпу (заменио сам оринг и семеринг) тако да је то сада решено. Стару пумпу сам отворио и установио да је семеринг пуштао (врло мало, пумпа није цурила али је вода са прашком улазила у лежај па када се осуши лежај се заглави). Конструкција те постојеће ЕИ пумпе је другачија него код горења - лежај и семеринг су у заједничком носачу тако да чим мало воде процури онда одмах уђе у лежај. Код пумпе горење су они у одвојеним носачима а између на осовини је гумица у виду шајбне која спречава да вода уђе у лежај ако семеринг процури. Ту се види колико је техничко решење важно за поузданост уређаја...

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.