Претражи овај блог

уторак, 28. мај 2024.

Тротегаш Густав Бекер

 Овај часовник је врло добро очуван. Циферплат је месингани посребрен, казаљке нису оригиналне али је машина сасвим добро очувана и оригинална. Нажалост била је веома прљава и постојали су трагови ужеглог уља (некада је изгледа била подмазана зејтином али не свуда) што је веома отежало чишћење. После потпуног растурања прво сам све делове испрскао спрејем за кочнице - скоро ништа се није скинуло. Онда сам све испрскао сграсом - ту је већ почела прљавштина да се отапа. Затим сам све добро опрао водом и ставио у ултразвучну кадицу, испрао водом, потопио у алкохол и осушио. Прљавштина је углавном скинула али је на пињонима још остало па сам то морао механички да скинем. Све се добро опрало, на рукавцима нема трагова трошења као ни на лежиштима, каменови анкера су као нови. Углавном су сви делови на свом месту, изгубљен је само један шраф полуге за блокирање машине на носачу (направио сам нови). 

Машину сам саставио и подмазао швајцарским уљем (Мебијус). Ради одлично и сигурно, остало је да подесе звона и клатно које има доста луфта у ружи. Серијски број машине је 509225, направљена је у Браунауу што значи да је година израде 1909.





Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.