Претражи овај блог

недеља, 21. јул 2024.

Балансвела

 Ради експеримента, направио сам балансвелу за платформу зидног сата. На старој је пукао рукавац па сам покушао да је забушим како би убацио нови рукавац али се бургија заломила и морао сам да правим нову.

Направио сам је од ексера за бетон (побољшани челик, прилично тврд). Све сам радио у цанглама и добро наоштреном стиријом. Пажљивим радом се дође до резултата. Рукавци су пречника 0,2 мм а осовина је дугачка 9,1 мм. Пречник за набијање баланса је 1,05 а за набијање платоа је 0,55 при чему је овај крај конусан. 

После подешавања дужине краћењем рукавца добио се аксијални зазор од око 0,1 мм што је довољно.

25.7.2024.

После поправке анкера (недостајале су чивије) и дотеривања анкеррада (зупци су били оштећени, са пуцном и изрисовани) сат је прорадио. Требало би га очистити јер је прилично прљав. Треба још ставити чивије на регулатор јер и оне фале, очигледно се неко играо... Платформа нема рубине ни са анкеррад ни за анкер (него бискне), постоје 4 рубина за балансвелу. Чак ни у платоу није рубин него челични камен. Биксна анкеррада је била много усечена па сам је окренуо, јер немам бургију 0,2 колики је пречник рукавца. 

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.