Претражи овај блог

недеља, 4. мај 2014.

Фиока за алат

Ова фиока је намењена за радни сто, и велике је носивости јер ће унутра да станује разна гвожђурија - алат, шрафови итд.


Дно сам направио од јеловине дебљине 28 мм, а странице од јеловине дебљине 18 мм. Све је зашрафљено и залепљено.

Клизаче сам направио тако што сам расекао кутијасти профил 40х40х2 мм уздуж и тако добио два П профила где се котрљају два лежаја причвршћена фиоку. На оба краја профила заварио сам по један комад флахајзна преко кога ће та шина бити зашрафљена за ноге стола. На почетку профила стајаће два лежаја који ће да се котрљају доњим ивицама дна, где стоје две стазе од челичног лима. Сви лежајеви су 6300 а изабрао сам их јер је рупа пречника 10 мм тако да могу да их зашрафим обичним шрафом М10. Статичка носивост лежаја је око 375 кг па би требало да трају дуго. Иначе су са гуменим штитовима (2RS) па су добро заштићени од прашине.











Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.