Претражи овај блог

четвртак, 30. април 2015.

Фолксваген буба - предњи носач мењача

Предњи носач мењача је после 43 године скроз пропао, гума се одлепила од металне плоче, и цео склоп мотора и мењача је климао у шасији око један сантиметар. Промена овог носача је прилично незгодна, јер цео склоп мотора и мењача мора да се помери уназад неколико сантиметара да би носач могао да се свуче са брезона.
При томе мора да се ослободи колевка зањних носача (два шрафа ОК27) са виљушке шасије. Поред тога ослободио сам сајле за гас, квачило и сауг, као и конзолу бирача. Сем тога скинуо сам и задњи шусплех мотора као и шелне издувних цеви лонца. Са две дизалице сам подупро мотор испод колевке, а трећом сам подигао њушку мењача, и полако сам гурао цео склоп уназад помоћу два пајсера завучена између шасије и предњег носача. Уз доста муке успео сам то да заменим, све је кнап и остављено је мало места за замену. Поред тога нови носач није направљен најбоље јер је гума око рупа за брезоне предебела па не може да се завуче окасти кључ а ни гедора, него мора да се притеже помало виљушкастим кључем.


Као што се види, гума се одлепила са плоче. На том месту је стара рђа што указује на то да се носач раздвојио пре доста времена, али се то скоро није ни примећивало у вожњи. Једино се примећивало да квачило тресе али сам то приписивао лоше наштелованој корпи. Изгледа да је узрок био управо овај носач.  Конструкција је таква да се у случају откидања гуме цео склоп мотора и мењача само клима око сантиметар али не може да се направи нека штета. Зато се откидање гуме скоро и не примети...

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.