Претражи овај блог

понедељак, 13. фебруар 2017.

Прецизни ручни гер

Овај стари прецизни ручни гер Улмиа 348 је направљен у Немачкој и производи се и данас. Израда је изузетно прецизна - окретна вођица уопште нема зазора у столу а произвођач прописује прецизност од 0,05 мм. Сто и окретна вођица су од сивог лива и све је тачно обрађено. Остаје да направим вођице које недостају а уместо оригиналне тестере ставићу бонсек тако да може да се користи и за дрво и за метал.







Овако изгледа комплетан уређај, и даље се производи а кошта око 400€.

20.2.2017.

Вођице сам направио од месингане цеви унутрашњег пречника 8 мм (прочистио сам рупе рајборером) и лима дебљине 1,6 мм. Лим сам формирао и хартлетовао за цеви а затим сам просекао потребне рупе за вођење тестере и рама. Тиме је апаратура постала употребљива. Пробе ради сам пресекао неке лајсне и показало се да је рез прецизан и под тачним углом. Вредело је труда...





Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.