Претражи овај блог

понедељак, 19. јун 2017.

Грундиг еуро-бој 208

Grundig euro-boy 208 је прављен од 1968. до 1970. а заменио га је модел 210. Ово је један од старијих јако квалитетних и трајних радио апарата. Транзистори су силицијумски (BC и BF) а на излазу је комплементарни пар АС187/188. Ради на две батерије од 4,5V или на 220V. Прекидач за паљење био је заглављен што сам очистио па је прорадио. Осовива промењивог кондензатора је такође била заглављена што сам разрадио са пар капи алкохола тако да сада ради нормално. Апарат је доста добро очуван, једино антена није комплетна (фали последњи чланак). УКТ је до 104 мегахерца.
Квалитет звука је сјајан, што је уобичајено за апарате те класе из тог периода. Тежина је око 3,2 кг.



22.12.2017.

После неког времена некоришћења се осовина промењивог кондензатора поново заглавила, вероватно када је алкохол испарио. Скинуо сам тјунер и лим који га носи са промењивог кондензатора (који је велики са ваздушном изолацијом) па сам накапао мешавину бензина и ATF уља. Осовина је и даље ишла тешко, на чаури која је носи сам избушио рупу тако да мешавина може да уђе. Осовина се сада лакше окреће а дотегао сам и скала канап. Сада све ради како треба. 

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.