Претражи овај блог

петак, 29. јун 2018.

Кинцле

Овај сат са аустријском машином је био у лошем стању, кутија је морала да се обнови јер су недостајали неки делови. Машина је добро очувана и само сам направио нови пендл-федер. Машина је аустријска а сва лежишта су фабрички сабијена. Ово сам видео на понеким машинама, сматра се да је месинг на тим местима услед сабијања очврснуо а сем тога тиме су направљени и олкери за уље (без упуштања како је уобичајено).
Поред тога подесио сам механизам за избијање и направио нову конусну шајбну за велику казаљку као и чивију. Конусну шајбну сам направио од месинганог лима дебљине 0,14 мм тако што сам је на олову избио пробојцем пречника 7,5 мм а затим сам је подесно наоштреним кирнером формирао у облику купе. На крају сам избушио рупу од 2 мм. Овај метод може да се примени за појединачне комаде мада је израда непрецизна и груба па мора да се накнадно дотерује.

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.