Претражи овај блог

уторак, 5. јун 2018.

Полица

За радионицу правим полицу. Костур је од винклајзна 30х30х3 мм а полице ће бити од бродског пода дебљине 20 мм.
Костур је делимично варен а делимично шрафљен, док су даске зашрафљене тако да се добије већа чврстина целе конструкције. Полица је висока 2,3 м а дубина је око 36 цм тако да је неопходно да се зашрафи за зид на неколико места ради стабилности. Дужина полице је око 3,6 м.

12.6.2018.

Металну конструкцију фарбам већ неколико дана, има доста елемената па споро иде. Један слој основне и два слоја црне лак фарбе биће довољно за унутрашњу употребу. И основна и лак фарба су производи Невене из Лесковца на уљној бази (алкидне смоле). Лак фарба је доста добра, покрива одлично и не троши се много. Видећемо каква ће бити издржљивост.

16.6.2018.

Исекао сам све даске и направио потребне изрезе, а на свакој полици сам по једну даску сузио. Све укупно је отишло око 6 квадратних метара материјала, при чему је нешто и отпало. Корисна површина је око 5,4 квадрата. Све сам секао циркуларом, нешто на столу а нешто ручно. За ручно сечење сам на материјал стезао вођицу тако да је све ишло прилично споро, а има и доста посла. Даске су наводно од боровине, међутим то ми не изгледа тако. Јеловина свакако није, дрво је далеко гушће структуре и веома је светло. Има доста чворова и неке даске су криве али за полицу ће бити добре.

17.6.2018.

Наличје дасака сам прешао безбојним садолином ради заштите, а лице ћу да пређем безбојним лаком. Даске су фино обрађене а дрво је густе структуре тако да упија јако мало. За наличје сам потрошио око пола литра садолина.

26.6.2018.

Лакирање је готово, лак се суши мало спорије па ми је то одузело неколико дана. Услед разних грешака у конструкцији које сам морао да исправљам (рупе избушене на погрешном месту, прешироке даске итд) и услед осталих обавеза, монтажа полице иде споро - део изнад столова је коначно готов а остало је да монтирам кратке полице на трећем сегменту (десно). 

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.