Претражи овај блог

недеља, 11. април 2021.

Голф - карбуратор

 Кад је мотор хладан слабо вуче на малом броју обртаја, то је било и раније али у последње време је све израженије. Установио сам да на леру нема вакума на разводнику, па сам претпоставио да је неки канал запушен. Карбуратор сам потпуно раставио и опрао све што се могло. Једино запушење које сам нашао је једна мала рупица од пола милиметра на каналу са прелазним рупама, али на самом дну испод лептира. То сам прочистио. Лептир је изгледа био окренут наопако јер су утиснути полукругови били на погрешној страни (требало би да иду напсрам прелазних рупа и рупе за вакум). Лептир гаса сам компаратером подесио на 0,4 мм (тачка 13 мм од центра). Променио сам дихтунг поклопца, један навој је пропао па сам ставио шраф одоздо, и променио сам иглицу пловка. Сада мотор ради добро на леру, не прелива, стара иглица је била потрошена и повремено није затварала па се дешавало да прелива а када се мотор угаси да пресиса па је зато тешко палио топао. 

На страни осовинице где је опруга је тело био много поједено јер пластична чаура није била одговарајућа, па сам направио месингану и набио је на тело тако да сада опруга лежи на њој. 

Видећу како ће сада да се понаша, али вакума на леру и даље нема него се појави чим се мало дода гас. 

13.4.2021.

Изгледа да се ситуација поправила, кад је мотор хладан вуче нормално за сада, мада не баш како би требало.

19.4.2021.

Провером сам установио да је статичко предпаљење за десетак степени касније него што би требало да буде, узрок је вероватно у томе што је карбуратор сада другачије подешен и вакума на разводнику нема на леру. Паљење сам подесио као и лер и ваздух. Требало би сада и да је вуча боља на нижим обртајима.

20.4.2021.

Платине су се заглавиле - пластична биксна чекића као да је набубрила и чекић се није слободно покретао. Ово је повремено изазивало проблеме са паљењем али вероватно и са делимичним трокирањем када је мотор хладан и на нижим обртајима. Бискну сам очистио али то није помогло, морао сам мало да је обрадим изнутра и сада све ради како треба. Вуча је одлична и при хладном мотору, сауг може да се врати после само пар минута тако да је сада све много боље него пре...

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.