Претражи овај блог

четвртак, 28. јануар 2016.

Машина са балансом

Ова машина је била неисправна, делимично прљава а и два лежишта су била потрошена. Све сам очистио а лежишта сам биксновао. Рупе сам избушио бургијом 2,5 мм а биксне сам направио од месинга тако што сам прво материјал стањио на 2,57, избушио са 0,74 и одсекао две биксне ширине око 1 мм колико су дебеле плоче. Затим сам их набио у плоче и лица мало забушио бургијом 2,5мм да направим олкере за уље. Анкер није био најбоље подешен па сам и то мало подесио. Машина има 6 рубина (1 на балансу, 4 у лежиштима балансвеле, један лежај анкера). Анкер је са чивијама, а машина вероватно ради недељу дана јер је федер велики. Занимљиво је да је осовина за навијање са четвртком псрекнута зупчаником са осовином федера, а федер нема класичну кочницу већ опругу која проклизава у једном смеру.  

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.