Претражи овај блог

недеља, 6. август 2017.

Будилник Кинцле - мала дилижанса

Ево једног будилника из 1926. производње Кинцле (Kienzle). Машина је била веома прљава, улепљена од зејтина па самс е намучио да је оперем. Показало се да је најбољи раствор прашка за машину за судове.










 После тога сам воду одстранио спрејем WD40 а онда сам је опрао у бензину. Машину сам морао да растурим јер је пукла главна опруга на унутрашњем крају (одгрејао сам крај и скратио). Балансвелу сам наоштрио на једном крају и уз мања дотеривања сат је прорадио. Једно стакалце које је фалило направио је стаклорезац. Остало је још сам да се подеси. Машину сам подмазао моторним уљем 5W30. Циферплат се напио уља и таман је па се тешко чита.

21.8.2017.

После десетак дана поново је пукао исти федер. Покушаћу да нађем сличан и да га заменим, изгледа да је овај услед нечега постао крт а можда није ни оригиналан.

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.