Претражи овај блог

четвртак, 22. новембар 2018.

Голф - вода у гепеку

Одавно се дешава да када пада киша у гепек улази вода. У почетку смо мислили да улази кроз задње десно светло које је имало неке пукотине, међутим светло сам променио али се вода и даље појављује. После тога сам додао живу гуму на неке спојеве који су били сумњиви али опет без резултата. Јуче сам скинуо тапацирунг који покрива рупу се десне стране, и установио да се вида слива по унутрашњој страни ц стуба и на неки начин опет доспева у гепек. Како је горњи део ивице каросерије где се завршава кров у виду олука, ту је намештен кедер. Међутим углови су нижи од средине па препостављам да вода подлива испод кедера и около иде па се у неком тренутку прелази на унутрашњу страну каросерије, јер је и цео тапацирунг око кедера са унутрашње стране мокар. То је додуше пластика па не пролази на лице али наличје је мокро. Кедер сам скинуо и канал напунио силиконом, па када сам га поставио онда сам још на спој са каросеријом додао силикона. Видећемо резултате кад поново падне киша.

28.11.2018.

После кише се вода није појавила, тако да изгледа да је силикон решио проблем. 

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.