Претражи овај блог

субота, 24. новембар 2018.

Буба - показивач бензина

Показивач је престао да ради па сам покушао да установим у чему је квар. Мењао сам све делове - пловак, константер и инструмент, али нисам успео да установим који део је неисправан. Променио сам и жицу од пловка до инструмента. Тренутно ради, али сумњам на константер јер се повремено понаша чудно - фреквенција осциловања је нека мања а некад већа. Константер је у ствари један осцилатор са грејачем и биметалом. Како контакти проводе струју од око пола ампера, временом се троше па је можда то узрок неконзистентног рада. Неки модели су уместо биметалног константера имали сијалицу и зенер диоду чиме се добије константан напон тако да показивање инструмента не зависи од варијација напона у инсталацији које увек постоје.

28.11.2018.

Изгледа да је проблем у пловку, када има више бензина све ради како треба. Прекинуту жицу на средини сам залетовао али је могуће да је опет дошло до прекида, променићу пловак па ће се видети коначно у чему је проблем. Како други пловак такође није радио добро на минимуму, а узрок је био лош контакт ротора са масом, додао сам једну четкицу од танког месинганог лима која треба да побољша тај контакт. Сада ради без прекида али видећемо како ће се понашати у колима.

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.