Претражи овај блог

четвртак, 18. фебруар 2016.

Камински Кинингер

Овај сат има неозначену машину Хермле калибра 130-020. Неко је одломио виљушку анкера а недостаје кружна вођица на осовини баланса. Да би ове делове направио мораћу да их прекопирам са сличне машине као што је батеријска 530-020 истог произвођача. Машине се разликују у многим детаљима али анкер и баланс су исти.







Овај део сам направио тако што сам месингану цев обрадио споља на 6,5 а изнутра на 4,5 а онда сам истурпијао овај отвор на периферији, и на крају ножем одсекао 1 милиметар. Пре тога сам избушио ове две рупице за чивије (бургијом 0,5 мм). На крају сам све дотерао фином турпијом...






Недостајуће делове анкера - виљушку и врат сам направио од месинганог лима дебљине 0,4 мм и залетовао.

23.2.2016.

Чивије анкера су биле са проширењем на крају, па како то нисам могао да направим ставио сам цилиндричне од 0,5 мм а оне су биле предебеле. морао сам мало да их стањим са задње стране јер анкеррад није могао да се окреће (ударали су зуби у задњу страну чивија). После доста петљања и подешавања машина је коначно прорадила, ход баланса је скоро пун круг. Да има оригиналних делова лако би их било променити али овако је потребно доста труда и времена да се део направи и прилагоди.

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.