Претражи овај блог

уторак, 9. фебруар 2016.

Камински Јунгханс, W278

Машина је са балансом и ради, али је много прљава и мора да се опере и подмаже. Ход је врло мали јер је све улепљено а у лежиштима има зеленог оксида што указује на неадекватно уље које је некад коришћено. Уље за сат не сме да буде кисело, не сме да цури, да се згушњава и испарава.
Стакло које је фалило сам наместио. Срећом пречник је стандардан, 175мм.


Поломљену шипку гонга сам успео да поправим. На крају је шипка набијена у шраф који је зашрафљен у одливак, а навој је конусан тако да сам се намучио да га одврнем јер сам се плашио да не пукне. Затим сам заломљени део избушио, у рупу набио жицу и залетовао (јер је рупа испала превелика). Око 20 мм од улаза у шраф жицу треба стањити постепено тако да пречник са 2,8 дође на око 1,9 мм на самом улазу и тим стањивањем се омогућава да жица слободно осцилује и тиме прави трајнији тон. Такође стањивањем овог врата подиже се и фреквенција звука па се то користи за штимовање.


Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.