Претражи овај блог

недеља, 19. март 2017.

Носач догледа

За догледе великог увеличања потребно је користити сталак. Совјетски догледи старије конструкције као КОМЗ 12х40, 20х60 и 15х50 имају централну осовину пречника 15 мм па сам направио адаптер којим се доглед може монтирати на било који фото сталак са стандардним цоловним навојем 1/4 20.





Све делове сам направио од алуминијума дебљине 6,8 мм. На стубићима сам прво избушио рупе за брезоне, затим сам пробушио централну рупу бургијом пречника 14 мм, а онда сам расекао по центру рупе. Комад сам стегао брезонима са по једном картонском шајбном од 0,5 мм, и стагао сам то на планшајбну па обрадио на стругу на 15,1 мм. Тако када се избаце шајбне добија се могућност да се довољно стегне цев да доглед стоји чврсто у носачу. 

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.