Претражи овај блог

четвртак, 23. март 2017.

Југо - кочнице

Пре неког времена сам приметио да један точак делимично кочи - при лаганом заустављању када се кочница пусти то се примети. Такође сам приметио да се предњи десни а нарочито задњи леви точак греју више, па сам закључио да је проблем у њима. Показало се као тачно - задњи десни точак једва да је могао руком да се окрене, а узрок је било запушено црево које сам променио. Напред десно сам променио гумице јер је почело да влажи, а очистио сам и вођице кочионих клешта.
Међутим појавио се проблем са ходом педале - сада јако ниско хвата, сумњам да је у питању главни цилиндар. Када сам испустио течност из предњег круга, педала је отишла до пода а то не би смело да се деси, изгледа да у том случају није радио ни задњи круг. Изгледа да у главном цилиндру постоји нека грешка, али оба кочиона круга ипак раде...

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.