Претражи овај блог

понедељак, 10. септембар 2018.

Југо - корозија и летва волана

На поду су се појавила жаришта корозије, која сам поправио и зафарбао. Углавном је рђа површинска тако да није било потребно крпљење осим на једном месту које сам закрпио провизорно. Места око предњих прихвата радионичке дизалице и носача стабилизатора сам очистио и зафарбао тако да одоздо углавном више нема корозије. Једино је остало да се очисти и офарба резервоар јер је он прилично корозирао.
Каросерија је међутим у лошијем стању јер има доста корозије, а на левој сајтни се изгледа појавила и рупа коју ћу морати да закрпим.

Поред тога дужа манжетна летве волана је пукла (на самом споју са споном) па сам је променио. Приметио сам да у сабијеном стању управо на том месту ради и вероватно је то узрок страдања, те сам направио један заштитник (од дна конзерве спреја) који спречава да гума на том месту ради, тако да претпостављам да ту више неће да се покида. Узрок пропадања манжетне је у ствари неквалитетна гума која не трпи уље. У летву стаје око 140 кубних сантиметара уља за мењач које сам убризгао кроз рупу за пролаз споне. Када се манжетна врати на спону треба испустити сувишни ваздух да се манжетне не би деформисале.

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.