Претражи овај блог

уторак, 18. септембар 2018.

Голф - проблеми са регистрацијом

До сада сам имао разних проблема, али овакав још не. Прво су ме са техничког вратили јер кука није атестирана. Иако је уграђена пре него што су ти прописи о атесту уведени, кука сада мора да буде хомологирана и са атестом о уградњи. Нема компатибилности уназад - да се не бих борио са ветрењачама скинуо сам куку а променио сам и цео задњи браник јер је шина иструлила, и завршио са техничким. 
Невоље су међутим тек тада почеле - на техничком нису могли да ми одштампају налепницу, јер се ауто у систему уопште није водио да је регистрован! Онда су ме послали у полицију, а ови су тражили да ми тенички изда копију регистрационог листа од прошле године како би се уверили да је ауто заиста био регистрован (не, нисам фалсификовао налепницу, они су је одштампали). Још су ми тражили и стару полису па чак и серијски број налепнице. А ови на техничком ми једва дадоше копију јер је то нека као бајаги тајна и они то не смеју да дају... И тек после свих тих провера у полицији ми дадоше нову налепницу. И још се чуде како је то могуће. Није за нас рачунар и модерна технологија, за нас су глинене плочице и клинасто писмо!

1 коментар:

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.