Претражи овај блог

субота, 15. септембар 2018.

Голф - задњи браник

Како ауто није могао да прође технички преглед јер кука наводно нема атест (у ствари има групни атест али је закон промењен и важе нова правила, без компатибилности у назад као и обично), морао сам да је скинем. Када сам скинуо браник заједно са куком установио сам да је шина много зарђала а доња ивица је и иструлила, а пластика је већ раније била оштећена на неколико места те сам решио да набавим нови браник. Браник сам пронашао, чак је и јефтин (3380 динара, 30€) али је на жалост лош. Сама пластична оплата је од прилично добре пластике али нема никава ребра изунтра као што је имала стара, а уместо шине унутра је пластика. Додуше и та пластика је доста дебела, око 4мм, али ни она нема никаква ојачања па је браник ту само за украс јер је јако слаб. Стари браник сам сачувао па ћу да га оспособим кад будем имао времена јер овај баш не служи ничему.
Додуше код нових возила је браник углавном скроз шупаљ, нема никакво метално ојачање унутра, тако да је ово направљено по угледу на модерне аутомобиле. Израда је турска и урађен је довољно тачно да би могао да се монтира без тешкоћа али је јако слаб. Носачи су од дупло тањег лима него оригинални али су од топло цинкованог лима. Предњи браник који смо променили пре неколико година је италијански Олмо, и далеко је бољи од овога али је и он много лошији од оригинала. Додуше ни код оригинала шина није од дебелог материјала, можда нешто мало више од 1 мм, али је лим доста испресавијан па му то даје чврстину. 

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.