Претражи овај блог

среда, 26. септембар 2018.

Голф - обртомер

У колима је Телеоптиков обртомер који ради, али кретни систем није добро амортизован тако да казаљка доста осцилује. Ово сам покушао да регулишем додавањем електролитског кондензатора паралелно инструменту и осцилације су нестале али се показивање пореметило - инструмент показује за око 400 обртаја више него што треба и не може да се регулише потенциометром.
Имам још два стара обртомера - један је VDO са интегрисаним колом који такође ради добро али осцилује (што ме је зачудило), а други је Енгелман. Овај је јако једноставан, нема транзисторе већ се импулси са платина исправљају и тако се напаја инструмент. Овај је добро амортизован али показује доста мање и не може да се подеси, тако да сам за сада одустао од промене обртомера.

27.9.2018.

Енгелманов обртомер сам поправио, грец је био неисправан па сам га заменио. Инструмент ради сасвим коректно па ћу да ставим њега, за промену. Уместо сијалице сам ставио светлећу диоду за осветљење скале, остаје само да га уградим.

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.