Претражи овај блог

уторак, 8. септембар 2020.

Зидни двотегаш Кинцле

 Зидни двотегаш са машином Кинцле. Потребно је чишћење и промена канапа за тегове. Централни део циферплата треба да се замени јер је на постојећем оштећен емајл.


Циферплат изгледа лоше - унутрашњи део је много оштећен али ћу га заменити добрим, а спољни сегмент је очуван и само га треба очистити.








Вишедеценијске наслаге прљавштине на машини - сат очигледно веома дуго није радио.








4.2.2021.

Прљавштина и можда лоше уље су временом изазвали површинску оксидацију месинга и челика - срећом челичне делове сам успео да очистим и нема неких последица, али на малим зупчаницима има трагова трошења. Плоче су промениле боју око лежишта, вероватно је уље имало киселине па је делимично нагризло полирану површину што нисам успео сасвим да очистим ни пастом за полирање. Све делове сам прао у ултразвучној кадици два пута, а онда сам корозију морао да скидам месинганом четком. Плоче сам полирао пастом за ауто-лак са воском. 






Машину сам саставио и пустио у рад за пробу.






Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.